[Hemsida]  [Skicka vykort]

Ledaren 5 - Bankrättsföreningen sviker inte sanningen

Många är de frågeställningar och problem, som uppkom genom bank- och finanskrisen och som  ansvariga medvetet sopar under mattan till förtvivlan för de som drabbades.

De enskilda ansvarspersoner inom bankväsendet, regering och riksdag, som var direkt ansvariga för 1900-talet största skandal önskar inget hellre än att deras allvarliga misstag och flera fall direkt brottsliga gärningar tystas ned.

Vi som har drabbats kommer att fortsätta grävandet efter sanningen och på denna hemsida lämna de fakta som framkommer.

Under rubriken - Ledaren -  görs debattinlägg, som kan medverka till att hela sanningen kommer fram och redovisas.  De ansvariga skall vara medvetna om att sanningen förföljer dem som skuggan en solig sommardag.

Brf Styrelse

2018-01-06 Avtalstextens betydelse - Mats Lönnerblad